niedziela, 13 kwietnia 2014

Witam :)

Heej :) Chciałam Was gorąco przywitać na moim blogu z imaginami o 5SOS :) Będą tutaj też się pojawiać imaginy z innymi celebrytami, między innymi 1D, ROOM 94 itp. :)

Na początku chciałam zrobić bloga o 1D, ponieważ jestem też Directioner, ale stwierdziłam, że tych blogów jest pełno, a o naszych sosikach jest bardzo mało..

Mam nadzieję, że będziecie czytać, i komentować :)
 Pierwszy imagin postaram się, aby pojawił się jutro, najpóźniej pojawi się w środę :)
Będę się podpisywać Luke's Penguin, później może dodam jakieś fakty o sobie, ale to za jakiś czas, kiedy już będę widziała, że odwiedzacie mojego bloga.. Jest to mój pierwszy blog, ale mam nadzieję, że jakoś pójdzie, i że będzie on trwał jak najdłużej :)

Niedługo zapewne, będę poszukiwać koleżanki/kolegi do pomocy w pisaniu, więc jak ktoś jest chętny, to niech pisze w komentarzu. :)

/Luke's Penguin

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz