wtorek, 22 lipca 2014

Luke- imagin +18

Impreza. To słowo idealnie do ciebie pasuje. Jest to twój żywioł. Kochasz to najbardziej na świecie. Pomijając oczywiście twoje przyjaciółki. Dziś jesteś na kolejnej imprezie. Na razie jest słabo, ale znając życie z czasem się rozkręci i będzie na prawdę odjazdowo. Na każdej imprezie na której jesteś tak jest. Poszłaś z przyjaciółkami po drugiego już drinka. Barman podał wam napój i odeszłyście do miejsca, gdzie byłyście wcześniej. Wracając do tego barmana był bardzo przystojny. Postanowiłaś do niego zagadać, ale wtedy kiedy pójdziesz po następnego drinka. Jak siedziałyście na fotelach cały czas miałaś oko na to ciacho. Był on wysokim blondynem i pięknymi niebieskimi oczami i kolczykiem w wardze. Ten kolczyk bardzo cię pociągał. Kilka razy "ciacho" zerknęło na ciebie, ty się do niego uśmiechnęłaś, a ten od razu odwracał wzrok. Wstydzioszek. Po wypiciu drugiego drinka poszłyście na parkiet. Impreza się już rozkręciła. Zaczęłaś wraz ze swoimi przyjaciółkami tańczyć w rytm muzyki. Od czasu do czasu zerkałaś czy przypadkiem "ciacho" na ciebie nie patrzy. A kiedy już patrzył, to robiłaś najseksowniejsze ruchy jakie tylko potrafilaś. Kiedy piosenka się skończyła tak jak wcześniej postanowiłaś, poszłaś po drinki. "Ciacho" obsługiwało teraz jakiegoś kolesia, a ty usiadłaś na krześle i przyglądałaś się mu. Miałaś "brudne" myśli patrząc na niego. Był bardzo, ale to bardzo pociągający. Stwierdziłaś, że musi być on twój. 
- Co podać pięknej pani?- spojrzał na ciebie tymi pięknymi oczkami.
- Poproszę to co wcześniej przystojniaczku- puściłaś do niego oczko
- Już się robi.
Gdyby nie to, że siedziałaś, pewnie byś upadła. Kiedy "ciacho" robiło ci drinki, ty zastanawiałaś się jak by tu go poderwać. W końcu coś wymyśliłaś. Miałaś nadzieję, że nie oprze się on twoim wdziękom, i pozwoli ci zrealizować twój plan. 
- Proszę bardzo.
- Dziękuję przystojniaku. A tak w ogóle, znakomite robisz drinki.
- Dziękuję. Lata pracy- zażartował
- Ach tak.. A tak w ogóle to jestem T.I
- Miło mi, ja mam na imię Luke.- podał ci rękę, ty ją uścisnęłaś i dałaś mu buzi w policzek, widać było, że się  tego nie spodziewał.
- To ja wracam na parkiet. Jeszcze do ciebie wrócę.
- Słuchaj, T.I, ja za pół godziny kończę pracę, może móglbym do was dołączyć? 
- No pewnie, nie mogę się doczekać.
Poszłaś do swoich przyjaciółek, które siedziały na fotelach i od razu opowiedziałaś im o tym, jak poderwałaś Luke'a, i jaki masz plan według niego. Twoje koleżanki były bardzo podekscytowane tym, że on tutaj niedługo przyjdzie, ale wiedziały, że jest on już przez ciebie "zaklepany", i że muszą szukać jakiegoś innego ciacha.
Pół godziny zleciało bardzo szybko. Teraz siedzieliście we czworo. Ty, twoje dwie przyjaciółki, i Luke. Chłopak poszedł wam po drinki, a dziewczyny wypytywały się o twój plan.
Powiedziałaś im, że nie chcesz go tylko "zaliczyć", chcesz też dalej utrzymywać z nim kontakty. One się trochę zdziwiły, bo przeważnie było tak, że zapoznawałaś jakiegoś chłopaka, przespałaś się z nim, i później więcej go nie widziałaś na oczy, ale Luke był inny. Nie zmieniało to faktu, że miałaś na niego ochotę. Chłopak wrócił, wręczył wam drinki, a sam pił jakiś sok, pewnie kierował. Wypiliście, i poszliście tańczyć. Ty oczywiście tańczyłaś z Lukiem, a dziewczyny z jakimiś innymi chłopcami. Postanowiłaś swój plan wdrążyć w życie. Zaczęłaś się seksownie ruszać, przypadkiem ocierałaś się o krocze chłopaka. Chyba się mu to podobało, bo złapał cie za biodra i nadawał im rytm. Odwróciłaś się do niego przodem i popatrzyłaś się mu w oczy, w końcu chłopak lekko musnął twoje usta. Jeździłaś dłońmi po jego klatce piersiowej, w końcu zjeżdżałaś coraz niżej, aż dotarłaś do krocza chłopaka. Scisnęłaś je mocno, na co chłopak się uśmiechnął. Ty złapałaś go za rękę i zaczęłaś go ciągnąć w stronę toalet. Weszliście do męskiej i od razu zaczęliście się całować. Luke zdjął twoją sukienkę, a ty jego koszulkę. Spodniami zajął się on. Macał twoje piersi przez materiał stanika, lecz zaraz go zdjął, i zaczął ssać twoje sutki.Ty zaczęłaś masować jego penisa. Chłopak cicho jęknął, tak samo jak i ty. Swoje pocałunki przeniósł na twoje usta. Czułaś jak 
dotyka twoją kobiecość przez majtki, a za chwilę jak je zdejmuje. Oderwał się na chwilę od ciebie i zdjął swoje bokserki. Podniósł cię, a ty oplotłaś nogi wokół jego bioder. Wbił się w ciebie. Na początku trochę bolało, ale później zamieniło się to w czystą przyjemność. Luke zwalniał i przyśpieszał, był w tym wspaniały.
Jęczałaś. Starałaś się jak najciszej, żeby za bardzo nie było was słuchać. Luke chyba coś zaczaił,  bo zaczął cię cały czas całować. Czułaś, że zaraz dojdziesz. Wbiłaś paznokcie z plecy Luke'a i teraz na prawdę głośno jęczałaś. Luke też, bo doszedł zaraz po tobie.
- Było cudownie- powiedziałaś do chłopaka ubierając się
- Też tak uważam
- To co idziemy dalej podbijać parkiet?
- No jasne.

Teraz jesteś dziewczyną Luke'a. Układa się wam, i niedługo planujecie wziąć ślub.
_______________________________________________________________________________
Mam nadzieję, że się na mnie nie obraziliście, że tak długo nic nie dodawałam, ale na samym początku nie miałam weny, a kiedy już mnie wena naszła, nie miałam internetu. Dzisiaj już mam i od razu zabrałam się za pisanie tego imagina. Bardzo Was przepraszam za moją nieobecność, i jest mi trochę głupio, że tyle dni nic nie dodawałam.
No ale, mam nadzieję, że imagin Wam się podobał, i liczę na komentarze. 
ILY <3

/Luke's Penguin 

18 komentarzy:

  1. Świetny,mogę prosić o imagin o Calumie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Oczywiście, tylko najpierw muszę napisać jakiś imagin z Ashtonem, bo już obiecałam jednej dziewczynie :)

      Usuń
  2. Super. Widać, że się starasz. Czekam na więcej imaginów, bo bardzo lekko i przyjemnie się czyta. Świetny ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się. Dużo imaginów i opowiadań czyta się dość ciężko, a u cb jest fajnie. Liczę na więcej imaginów i nie wymagam +18. A mogłabyś zrobić coś o Michaelu?

      Usuń
    2. Dziękuję :) Pewnie, ale pojawi się on za jakiś czas, bo mam na razie jakieś tam zamówienia :)

      Usuń
    3. Poczekam :)

      Usuń
  3. Proszę o imagin z Ashtonem
    PPPPRRRROOOOSSSSZZZZEEEE!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Proszę o imagin z Ashtonem
    PPPPRRRROOOOSSSSZZZZEEEE!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Niech wena łapie cię częściej, bo to było genialne. Ja chcę więcej ! Haha ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi sie spodobal, a zwlaszcze o takiej tematyce haha tak only me again xd zycze weny sloneczko na kolejne i z niecierpliwoscia czekam na imagina z Ash'em xx
    Love ya ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. G-E-N-I-A-L-N-E Teraz czekam z ogromną niecierpliwością na kolejnych chłopców.

    OdpowiedzUsuń
  8. genialny imagin!!!!!!!!!!!! Nie mogę się doczekac na imagin z Ashtonem . Zapraszam do mnie revenge-is-sweet-ashton-irwin-fanfic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
    To było tak zajebiste :)
    gdvxnhdfbjydcvjgdsasyobvxfhds
    więcej 18+!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale Super, genialny Imagin !!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale Super, genialny Imagin !!!!!! a tak po za tym to kocham Luka :) , a tak po za tym jak to czytałam to wyobrażałam sobie :) życze ci jak najwięcej weny i jak byś mogła to cos napiszesz jeszcze o Luku ?:) na serio to jest z.a.j.e.b.i.s.t.e :)

    OdpowiedzUsuń