piątek, 25 lipca 2014

Ashton- imagin ( z dedykacją dla Darcy Edwards) :)

Pokłóciłaś się z Ashtonem. Poszło wam o to, że wszystko jest ważniejsze od ciebie. Chciałaś spędzić z nim wieczór, ale ten nie mógł bo umówił sie z chłopakami. Kiedy indziej ma próbę, ma wywiad, umówił się z przyjacielem, to musi tu pojechać to tu. Rozumiesz, że kariera jest dla niego ważna, ale przez nią on w ogóle nie ma dla ciebie czasu. Nawet teraz go nie ma. Po waszej kłótni wyszedł gdzieś, a ty siedzisz w sypialni i płaczesz. Bardzo go kochasz, i boisz sie o wasz związek. Nie wyobrażasz sobie życia bez Ashtona. Nie dałabyś rady bez niego. Zawsze cię wspierał w trudnych chwilach, pocieszał, nie wiesz, jak wyglądałoby twoje życie bez niego. Z tych wszystkich myśli, wyrwał cię dźwięk telefonu. Spojrzałaś na ekran, dostałaś sms'a od Ashtona. Na początku nie chciałaś go czytać, ale nie potrafiłaś teraz odłożyć telefonu.
"Wyjdź na balkon. xx" Nie wiedziałaś, o co chodzi. Ale wyszłaś. To co zobaczyłaś na dole na prawdę cię zszokowało. Wiedziałaś, że Ashton jest romantyczny, ale nie wiedziałaś, że aż tak. Na dole stał on z wielkim bukietem kwiatów i z twoimi ulubionymi czekoladkami. Ty się nie odzywałaś, ale za to Ashton przerwał panującą ciszę.
- Kochanie, miałaś rację. Nie chodzi mi o to, że to wszystko na prawdę było ważniejsze od ciebie. Wcale tak nie uważam, ale nie zauważyłem tego, że to tak wygląda. Zrozum, że najważniejsza w moim życiu byłaś, jesteś, i będziesz zawsze ty, i tylko ty. Przepraszam za moje zachowanie. Nie wiedziałem, że się tak czujesz. Gdybyś mi wcześniej powiedziała...Kocham cię. Cholernie cię kocham. Może tego za bardzo nie okazywałem, ale KOCHAM CIĘ- wykrzyczał na cały głos
Ty wyszłaś z balkonu. I pobiegłaś jak najszybciej do niego. Gdy wyszłaś na dwór Ashton się uśmiechnął, najpiękniejszym uśmiechem na świecie. Od razu do ciebie podbiegł, a ty rzuciłaś się mu na szyję. Chłopak podniósł cię, i zaczął cię obracać.
- Kocham cię- wyszeptał ci do ucha
- Ja ciebie też- stałaś już na ziemi, z twoich oczu zaczęły spływać łzy
- Skarbie, nie płacz- chłopak starł łzy z twoich policzków
- To łzy szczęścia- zobaczyłaś, że Ashton ma zaczerwienione oczy i zaczyna płakać
- Skarbie nie płacz- zaśmiałaś się, i zrobiłaś to samo co chłopak
- Płaczę ze szczęścia. Tak bardzo się cieszę, że mi wybaczyłaś, że już wszystko między nami w porządku. Nie chcę cię stracić, bardzo cię kocham.
- Ja ciebie, też bardzo, bardzo, bardzo kocham.
Ashton uśmiechnął się do ciebie i zaraz po tym obdarzył się namiętnym pocałunkiem.
- A był bym zapomniał, to dla ciebie- wręczył ci kwiaty i czekoladki
- Jesteś kochany. To moje ulubione czekoladki
- Wiem- znów cię pocałował
- Może wejdziemy do domu? - zaproponowałaś
- T.I, mam dla ciebie jeszcze jedną niespodziankę
- Hmm.. A jaka?
Chłopak odłożył kwiaty i czekoladki na ziemię, sięgnął do kieszeni i wyjął z niej czerwone pudełeczko.
Klęknął na ziemi. Nigdy nie widziałaś go aż tak poważnego.
- T.I T.N, bardzo cię kocham, i chcę spędzić z tobą resztę życia. Dlatego chciałbym cię zapytać, czy zostaniesz moją żoną?
Zamurowało cię. Tego to się kompletnie nie spodziewałaś. Łzy znów ci napłynęły do oczu.
- Boże, Ashton, PEWNIE, ŻE ZOSTANĘ TWOJĄ ŻONĄ-teraz to ty wykrzyczałaś
Chłopak wstał, nałożył ci pierścionek na palec, i znów tkwiliście w namiętnym pocałunku.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Mam nadzieję, że ten imagin Wam się spodoba. A tak wgl, to jak Wam mijają wakacje? Bo ja cały czas siedzę w domu i się nudzę :( Mam nadzieje, że chociaż Wam te wakacje jakoś fajniej mijają :)
ILY <3
/ Luke's penguin

10 komentarzy:

  1. Wspaniały ten imagin. Prawie się popłakałam ze wzruszenia. Czekam na kolejny ;) U mnie wakacje mijają całkiem nieźle. Prawie nie ma mnie w domu.

    OdpowiedzUsuń
  2. I jepp!-kolejny świetny imagin :)
    Prosiłam Cię kiedyś o ten z lucasem i wyszedł mega! Nie martw się nie jesteś sama też się nudzę w domu ale nie jestem taka zła bo w październiku jade na 5 dni do Anglii :p O kim następny imagin??
    Pozdroooo!!!!!!! xoxo
    /Angel

    OdpowiedzUsuń
  3. Awwwww *O* Sooo Cute *O* Imagine is beautiful! ( Tak, musiałam się pochwalić moim Angielskim xD hahah ) Trzecia, pozdrawiam całego Twitter'a xd xd ~Camilla x

    OdpowiedzUsuń
  4. Sweetaśnie tak. Jest słodki i to bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeciu, poryczalam sie :'( glupia jestem ale coz xd strasznie dziekuje za to cudo *.* zycze weny kochanie na nastepny bo mial byc z Calumem prawda??? Chyba :/
    Ilysm ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. boże cudowny <3.U mnie tak samo raz na tydzień pojadę do stajni a tak to siedzę i się nudzę

    OdpowiedzUsuń
  7. mogłabym po prosić imagina z Ashem ?? =D

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej zrobisz jakiś imagin z michael'em na zamówienie???
    Jak tak to prosiłabym 18+ i żeby dziewczyna miała na imię Alex(bo ola to brzmi troche do dupy to po ang. lepiej xp )
    Temat jakiś dowolny byle był uroczy i taki mrrrr (#beka) hahahahaha
    Bardzo proszę
    /Angel

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wsumie to może być też o Ash'u
      Jak wolisz!!
      /Angel

      Usuń