wtorek, 8 lipca 2014

LIEBSTER BLOG AWARD :)

Jestem bardzo szczęśliwa, że zostałam nominowana do Liebster Blog Award przez <klik> :) Bardzo Ci dziękuję :) Na prawdę, nie spodziewałam się tego :) Bardzo Ci dziękuję :) Dobra, przechodzę do odpowiadania :)

odpowiedzi na pytania :) 1. OD KIEDY ZAJMUJESZ SIĘ PISANIEM?
Od kiedy założyłam,bloga, czyli od niedawna, bo od kwietnia :)
2. DO JAKICH FANDOMÓW NALEŻYSZ?
Należę do fandomu Directioners, Mixers, 5sosfamily i Sheerenators :)
3. CO CIĘ INSPIRUJE DO PISANIA OPOWIADAŃ?
Zależy. Czasami jakieś piosenki, a czasami po prostu wydarzenia, które chciałabym, aby były w moim życiu.
4. MASZ JAKIEŚ SWOJE ULUBIONE KSIĄŻKI?
Nie czytam za bardzo książek :) Ale oprócz książek 1d, uwielbiam książkę Demi Lovato "Bądź swoją siłą przez 365 dni w roku".
5. PISZESZ WIĘCEJ NIŻ JEDNO OPOWIADANIE ?
Nie piszę opowiadań, tylko imaginy, a to jest jakaś różnica :) Ale prowadzę tylko tego bloga :)
6. CZY TWOI ZNAJOMI WIEDZĄ, ŻE PISZESZ BLOGA?
Jest ich kilka :)
7. TWÓJ ULUBIONY KOLOR?
Moim najbardziej ulubionym kolorem jest pudrowy róż :) 
8. TWOJE NAJWIĘKSZE MARZENIE?
Spotkać swoich idoli :)
9. CZY UMIESZ POSŁUGIWAĆ SIĘ BIEGLE OBCYM JĘZYKIEM? 
Biegle może nie :) Ale angielski mniej więcej rozumiem:) Mogłabym sie z kimś po angielsku jakoś dogadać :)
10. MASZ SWÓJ WŁASNY TIK BĄDŹ RYTUAŁ?
Hmm.. chyba raczej nie :)
11. TWOJE MIEJSCE NA WYMARZONE WAKACJE?
Myślę, że mogłaby to być Grecja, lub Włochy, lub Hawaje :)


moje pytania :)
1. Ile masz lat?
2. Co chciałabyś/chciałbyś robić w przyszłości?

3.Ulubiony kraj/miasto?
4. Jak zaczęła się twoja przygoda z pisaniem ?
5. Do jakich fandomów należysz?
6. Masz rodzeństwo?
7. Masz jakąś fobię ?
8. Jakie jest twoje hobby?
9. Gdzie chcesz zamieszkać w przyszłości ?
10. Ulubiony cytat?
11. Bez jakich 3 rzeczy nie potrafiłabyś/potrafiłbyś żyć ?

moje nominacje:)
1. <klik>

2.<klik>
3. <klik>
4.<klik>
5. <klik>
6. <klik>
7. <klik>
8.<klik>

9. <klik>
10. <klik>
11. <klik>





1 komentarz:

  1. To tak, w imieniu załogi, bardzo dziękuję za nominację. To dla nas wiele znaczy. Niestety, nie umieszczamy w notkach czegoś takiego, więc pozwolę sobie odpowiedzieć na te pytania tutaj. :) Mam nadzieję, że nie sprawiam problemu. :*
    1. Ja mam 14 :)
    2. Marzy mi się praca jako dziennikarka.
    3. Moim ulubionym krajem jest słoneczna Italia ( Włochy), a miastem będzie chyba Londyn.
    4. Moja przygoda z pisaniem zaczęła się od bardzo ( bardzo) niezrozumiałych gryzmołów w brudnopisie, gdzie umieszczałam swoje pierwsze wiersze. :)
    5. Aktualnie: Directioner, Mixer.
    6. Mam dwóch braci: starszego i młodszego.
    7. Moją fobią są pijani ludzie... jakoś źle mi się to kojarzy.
    8. Moim hobby są malarstwo, szkic i w ogóle rysunek. Lubię pisać i grać na gitarze, bądź innych instrumentach, ale chyba najbardziej jestem fanką piłki nożnej. :)
    9. Oczywiście wiadomo, że Polska jest piękna, ale ja marzę o zamieszkaniu w Anglii lub Hiszpanii.
    10. "Never say never", chociaż nie jest fanką Biebera. :P
    11. Trzy magiczne rzeczy:
    - zeszyt ( oczywiście taki, w którym piszę nowości),
    -pióro/ długopis,
    -jakaś dobra książka. :)

    http://one-direction-imaginy-1998.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń