środa, 5 listopada 2014

PONAD 50 TYS WYŚWIETLEŃ OMG DZIĘKUJĘ !!

CHCIAŁABYM WAM BARDZO PODZIĘKOWAĆ, ZA TE WYŚWIETLENIA. JAK DLA MNIE 50 TYS TO JEST MEEGA DUŻO. NAWET NIE WIECIE JAK SIĘ CIESZĘ. GDY ZAKŁADAŁAM BLOGA, MYŚLAŁAM, ŻE KILKA OSÓB PRZECZYTA, I ŻE BĘDZIE TO TOTALNY NIEWYPAŁ, A TU PROSZE :)) CHCIAŁABYM WAM TEŻ PODZIĘKOWAĆ ZA KAŻDY, NAJMNIEJSZY KOMENTARZ. JEST TO DLA MNIE WIELKA MOTYWACJA DO DALSZEGO PISANIA. I JEST TO BARDZO BARDZO MIŁE!! :) JEŚLI MACIE JAKIEŚ POMYSŁY, NA IMAGINA, CZY CO MOGŁABYM ZMIENIĆ W BLOGU, LUB JEŚLI CHCIELIBYŚCIE SIĘ ZE MNĄ SKONTAKTOWAĆ Z JAKĄKOLWIEK SPRAWĄ, TUTAJ PODAM WAM LINKI DO MOJEGO TWITTERA I FACEBOOKA :)
TT
FB
CHCIAŁABYM TEŻ MIEĆ KONTAKT Z DRUGĄ ADMINKĄ, WIĘC JEŚLI TO CZYTASZ, TO NAPISZ NA FB LUB TT, PROSZĘ :))

JESZCZE RAZ WAM BARDZO DZIĘKUJĘ !!
KOCHAM WAS <3

/Luke's penguin

6 komentarzy:

  1. Hej!
    Mam pytanko czy pomysły i gotowe prace można przesłać przez maila????
    Bo nie wiem czy blog ma swojego maila :) i w sumie byłoby mi troszkę łatwiej......

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pomysły owszem, ale gotowych prac na razie nie przyjmujemy :)

      Usuń
    2. możesz wysłać to na mojego maila honorata99910@o2.pl :)

      Usuń
    3. Bardzo dziękuję postaram się coś wysłać :)

      Usuń
  2. Zlikwidowałyście bloga ?????
    NIEEEEEEE!!!!!! PROSZĘ POWIEDZ , ŻE NIEEE xc!!!!!!!żyjecie ???
    Martwię się o was :''(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kotku, nie mogłabym tego zrobić :) Nie masz się o co martwić :** Ale to miło z twojej strony :)

      Usuń