poniedziałek, 8 grudnia 2014

Luke- imagin +18 :)

Jeszcze pół godziny..- pomyślałaś
Za pół godziny Luke miał wrócić z trzymiesięcznej trasy. Bardzo za nim tęskniłaś. Nie mogłaś się doczekać, kiedy go w końcu zobaczysz, przytulisz, pocałujesz. Zrobiłaś oczywiście kolację, ulubione danie Lucasa. Zostało 20 minut a ty już chodziłaś od okna do oka, patrząc czy nie podjeżdża na podjazd auto. Musiałaś się czymś zająć, bo już odchodziłaś od zmysłów. Poszłaś więc na górę zmienić pościel w sypialni. Wiedziałaś co prawdopodobnie będziecie dziś robić, więc po prostu ją zmieniłaś. Gdy schodziłaś po schodach na dół, usłyszałaś dźwięk przekręcanych kluczy. W drzwiach ujrzałaś Luke'a. Boże, jak on był przystojny. Chłopak rzucił walizkę na ziemię, i wyciągnął ręce do ciebie. Zbiegłaś szybko ze schodów, i wpadłaś mu w ramiona.
-Tak bardzo za tobą tęskniłam skarbie..
- Ja za tobą też..- chłopak objął cię jeszcze mocniej
- Tak bardzo mi brakowało twojego uśmiechu, ciepłego ciała, twoich ust, po prostu ciebie.
-Kocham cię
- Ja ciebie też.- pocałowałaś go jak najmocniej mogłaś.
- Zrobiłam dla nas kolację, mam nadzieję, że jesteś głodny.
- Jestem, jestem. Ale wiesz, najpierw pójdę wziąć prysznic, bo chyba śmierdzę.
Wydęłaś usta.
- No okej.
Po 15 minutach Luke wrócił w jakimś podkoszulku i w luźnych spodenkach do kolan.
- Mogłeś się ładniej ubrać- powiedziałaś śmiejąc się
- I tak nie wyglądałbym tak samo pięknie jak ty, skarbie- chłopak podszedł do ciebie i objął cię od tyłu
- Aw, jestes kochany- obróciłaś się do niego przodem i dałaś bu buziaka w nos
- Chodź, zjedzmy to, zanim wystygnie
Posprzątałaś po kolacji, i poszłaś pod prysznic. Gdy zeszłaś na dół Luke siedział przed telewizorem i oglądał jakiś mecz koszykówki.
-Może włączymy coś co będzie interesowało nas obojga?- powiedziałaś siadając obok niego na kanapie
- Na daną chwilę jestem zainteresowany tylko i wyłącznie tobą- powiedział i rzucił się na ciebie, całując cię
Wasz pocałunek zaczął się pogłębiać, później z namiętnego zrobił się pożądanym pocałunkiem.
Luke leżał na tobie, a jego ręce były pod twoją koszulką. Z racji tego, że byłaś bez stanika, miał wspaniały dostęp do twoich piersi.
- Najbardziej brakowało mi chyba tego- powiedziałaś przez pocałunki, schodząc ręką w okolice krocza chłopaka
- Czego T.I, czego?
- No tego..
- Powiedz, czego ci najbardziej brakowało?
- Tego jak mnie pieprzysz- powiedziałaś ściskając penisa chłopaka
Na jego twarzy widniał usmieszek gdy jęknął poprzez twój dotyk.
- Wow kochanie, nie wiedziałem, że aż tak mnie pożądasz- powiedział ściągając twoje spodenki
- Lukas zamknij się i po prostu mnie pieprz, okej?
- Kurwa, okej
Chłopak zaczął pieścić twoje piersi, lizał, przygryzał twoje sutki, aż nie stwardniały. Następnie z pocałunkami schodził niżej, aż dotarł do linii twoich majtek. Jednym szybkim ruchem zdjął je i znów jego uśmieszek pojawił się na jego twarzy.
- Boże, T.I jesteś taka piękna..
Luke zaczął znów namiętnie cię całować i jeździć swoimi dłońmi od twojej szyi do twojej kobiecości.
W końcu zaczął i ją pieścić palcami. Było ci  tak dobrze.
-Boże, Luke..
Spojrzeliście sobie w oczy i chłopak znów cię pocałował. Całowaliście się tak kilka minut, gdy chłopak wciąż pieścił twoją kobiecość.
- Wejdź, we mnie, proszę, Luke..
- Tak bardzo nie mogłem się doczekać żeby znów cię pieprzyć.
- To to kurwa zrób.
Nie musiałaś długo czekać, aż chłopak wykona twoje polecenie. Już za chwilę czułaś go w sobie bardzo dobrze. Luke dziś nie był jakoś wyjątkowo delikatny, ale szczerze to podobało ci się to.
Słyszałaś ciche sapanie chłopaka, jeszcze bardziej cię to podniecało. W końcu Lucas trafił w twój punkt G.
Teraz to nie mogłaś sie powstrzymać, i ciągle krzyczałaś jego imie.
- Boże, Luke..
- Jest wspaniale..
- Kochanie
- LUKE
Mogłaś ujrzeć na twarzy chłopaka uśmiech, i wielkie podniecenie.
- Luke, zaraz dojdę O Boże..- powiedziałaś między jękami
- Kochanie poczekaj chwile.. ja też zaraz..
- BOŻE LUKE, KURWA MAĆ
- T.I O JEZU
Doszłaś, chłopak zaraz po tobie. Opadliście bez sił na kanapę.
- Czyli niepotrzebnie zmieniałam tą pościel..
- Co?
-Nie, nic..  Kocham cię- powiedziałaś
- Kocham cię- odpowiedział chłopak
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
SIEMA LUDZISKA :) OTO JA LUKES PENGUIN XD POMIJAM JUŻ TE MOJE TŁUMACZENIA CZEMU TAK DŁUGO NIC NIE DODAWAŁAM BLA BLA BLA :) LEPIEJ PISZCIE CO U WAS I CZY IMAGIN WAM SIĘ PODOBAŁ :) PAMIĘTAJCIE, ŻE CHOCIAŻ NIESTETY RZADKO TU WCHODZĘ, TO ZAWSZE O WAS PAMIĘTAM! MAM NADZIEJĘ, ŻE WY JESZCZE O MNIE NIE ZAPOMNIELIŚCIE :) WIDZIELIŚCIE JUŻ TELEDYSK DO WHAT I LIKE ABOUT YOU? JEST ŚWIETNY, JEZU UWIELBIAM GO, JEŚLI NIE, MUSICIE GO ZOBACZYĆ :)
KOCHAM WAS :*
/ Luke's Penguin

7 komentarzy:

  1. Jejjj!!!
    Tak się cieszę,że wróciłaś :)
    Imagin super jak zawsze.
    Boże teledysk superrrr......mega zaje*isty .......i wgl. ostatnio same dobre teledyski widzę (tak chodzi mi o te nowe 1D )
    Fajnie,że napisałaś bo się o cb bałam ;*
    Aaaaa Lukas i 18+ mrrrr......xd
    Mam prośbę.....czy mogłabyś napisać imagin na święta taki z całym 5sos ?
    Taki np. jak spędzają święta a dziewczyna jest siostrą Ashtona???
    Proooooszę...♡♥♡ tak bardzo proszę.....
    Oki jak zwykle strasznie się rozpisałam xd Imagin CUDOWNY!!!!
    XOXO
    /Angel

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jej, dziękuję skarbie :) Zapewne następny imagin będzie dopiero około 19 grudnia, bo wtedy się przerwa świąteczna zaczyna, i będę miała więcej czasu. Chyba, że druga adminka cos doda :)
      Ale tak, postaram się napisać taki świąteczny :

      Usuń
    2. Matko, bardzo dziękuję :* <3

      Usuń
  2. uwielbiam twoje imaginy są cudowne <3

    OdpowiedzUsuń
  3. I love Lucas <3

    OdpowiedzUsuń
  4. o boże doszłam razem z nimi *.* to było takie podniecające *.* / fanka Luka 4ever <3

    OdpowiedzUsuń