sobota, 11 października 2014

Michael- imagin

Od kilku dni czujesz się dziwnie. Chodzisz ciągle uśmiechnięta, radosna. Nie tylko ty to zauważyłaś, ale twoi przyjaciele także. No właśnie jest między innymi nim Michael. I to najbardziej w jego towarzystwie czujesz się szczęśliwie. Gdy tylko go widzisz masz motylki w brzuchu. Na spotkanie z nim szykujesz się dwa razy dłużej niż zwykle. I to cię najbardziej droczyło. Bo przecież te wszystkie "objawy" sygnalizują to, że się zakochałaś. Ale to niemożliwe. Mikey jest twoim przyjacielem, najfajniejszym przyjacielem jakiego sobie mogłaś wymarzyć. Nie możesz popsuć tej przyjaźni. Poza tym podejrzewasz, że on kogoś ma. Z jednej strony jest ci przykro, ale z drugiej cieszysz się, że w końcu będzie szczęśliwy.
Za godzinę miałaś się spotkać z nim i innymi przyjaciółmi. Byłaś już ubrana, zostało ci tylko nałożyć makijaż i ogarnąć jakoś włosy. Postanowiłaś zabrać się do roboty, bo jak już wcześniej wspomniałam zajmowało ci to o wiele więcej czasu niż wcześniej. Nałożyłaś trochę tuszu na rzęsy, pomalowałaś delikatnie usta błyszczykiem, popryskałaś się perfumami (które dostałaś od Michaela) i nałożyłaś bransoletki. Następnie związałaś włosy w kucyk i zeszłaś na dół, aby jeszcze się czegoś napić. Zostało ci 15 minut. Wyszłaś z domu, aby dojść na czas do klubu w którym się umówiliście. Gdy byłaś przed wejściem zobaczyłaś na parkingu samochód Clifforda. Od razu poczułaś takie dziwne uczucie w brzuchu. Cieszyłaś się, że zaraz go zobaczysz. Stęskniłaś się bardzo za nim, chociaż nie widziałaś go zaledwie tydzień. Weszłaś do środka, ujrzałaś w lewym rogu, na przeciwko ciebie kolorową czuprynę chłopaka. On ciebie też zauważył, pomachał ci, zapraszając abyś do nich dołączyła.
- Cześć wszystkim- uśmiechnęłaś się i usiadłaś obok Kate i Michaela
- Hej-odpowiedzieli wszyscy razem
- Zamówiłem już dla ciebie drinka, taki jaki lubisz- mówił Mikey podając ci napój
- Dziękuję, ile to kosztowało?
- Coś mówiłaś, bo nie słyszałem?
- Pytałam się, ile..
- Żartowałem T.I. Przestań, nie musisz mi oddawać pieniędzy.
- No, ale..
- Dobra, zatańczysz ze mną. To będzie twoja zapłata. Chyba, że wiesz, możemy zrobić coś innego- mówił ruszając brwiami
- Idiota- zaśmiałaś się i poszłaś za nim na parkiet
Przetańczyliście ze trzy piosenki, kiedy powiedziałaś, mu, że już nie dasz rady musisz odpocząć.
- Okej.. Ja idę zapalić. Idziesz ze mną?
- W sumie czemu nie.. Wezmę tylko kurtkę.
- Chodź, ja cię ogrzeję- uśmiechnął się
Wyszliście przed klub. Nie lubiłaś kiedy Michael palił. Dużo razy mu powtarzałaś, że sobie przez to zniszczy zdrowie, ale on nie słuchał. W końcu odpuściłaś.
- Tak w ogóle, ładnie wyglądasz
- A dziękuję. Ty również.- uśmiechnęłaś się do niego
Na prawdę dziwnie się czułaś w jego towarzystwie. Trochę tak jakby nieśmiało.. Nigdy ci się to przy nim nie zdarzało. Kilka dni temu zastanawiałaś się nad tym, czy aby nie wyznać mu miłości, czy coś, ale po pierwsze jak to zawsze bywa, bałaś się odrzucenia z jego strony, po drugie nie chciałaś zniszczyć waszej przyjaźni, a po trzecie, wiedziałaś, że i tak stchórzysz.
- Hej T.I, mowię do ciebie..
- Przepraszam, zamyśliłam się. .Co mowiłeś ?
- Mówiłem, żebys się do mnie przytuliła, bo się cała trzęsiesz i wszędzie ci włosy stoją.
- To się nazywa gęsia skórka, jakbyś nie wiedział
- Woow.. Jesteś taka inteligentna.. No chodź- uśmiechnął się i przytulił
Czułaś się teraz tak wyjątkowo. Mikey cię obejmuje. Chciałaś żeby już nigdy cię nie puścił. Mogłabyś tak siedzieć i siedzieć. No ale wszystko dobre, co się szybko kończy.
- Ej idziecie?- zawołała nas Kate
- Yyy tak, tak
Wypiłaś drugiego drinka. Znów poszłaś tańczyć, tym razem z Samem. Czułaś na sobie wzrok Michaela. Ciągle się na was patrzył. Ale wyczytałaś coś dziwnego w jego oczach.. Zazdrość? Nie, to nie może byc prawdą. Czemu Michael miałby być o ciebie zazdrosny?
Wypiłaś następnego drinka. Czułaś się już trochę wstawiona. Nabrałaś pewności siebie. Coś nagle ci strzeliło do głowy. Stwierdziłaś, że dziś powiesz Cliffordowi co do niego czujesz. Raz się żyje. Najwyżej weźmie cię za idiotkę. Ale przecież nadal się będziecie przyjaźnić. Chciałaś zrobić to teraz, ale nie przy wszystkich. Podeszłaś do nich i powiedziałaś im, że będziesz już wracać. Miałaś nadzieję, że Mikey zaproponuje, że cię odwiezie. Wszystko poszło po twojej myśli.
Byliście już pod twoim domem. Teraz albo nigdy.
- Mikey...
- Tak?
- Muszę ci coś powiedzieć.. Bo ja. to znaczy.. Błagam nie wyśmiej mnie czy coś.. Może weźmiesz mnie za idiotkę.. Mam nadzieję, że to co powiem, nie zniszczy naszej przyjaźni..
- Boże, T.I o co chodzi?
- Chciałam ci już to dawno powiedzieć, ale bałam się i..
- No mów..
- No bo ja . ja się w tobie zakochałam Mikey..
Patrzyłaś na niego,ale on nic nie odpowiadał.
- Dobra, nie było tematu, na razie, dobranoc, pa- wysiadłaś z samochodu
Chciało ci sie płakać. Żałowałaś teraz tego, że to powiedziałaś. Myślałaś, że on inaczej zareaguje. Zawiedziona szłaś w kierunku bramy..
- T.I zaczekaj !!
- Nic nie mów. Wiem, że się wygłupiłam. Głupio mi teraz na prawdę przepraszam.
- Ej, nie przepraszaj mnie.. To nie twoja wina, że się we mnie zakochałaś, i to nie moja wina, że ja się w tobie zakochałem.
- No tak, ale.. Czekaj..Co? Jak to ty  we mnie?
- No normalnie, tak jak ty we mnie..
- Ale ja myślałam, że ty nie..
- Kochanie, nie myśl za dużo, bo to ci na dobre nie wychodzi.
W tym momencie cię pocałował. Kolana ci się ugięły. Tak dobrze całował. Miał takie delikatne wargi.
- Kocham cię T.I
- Też cię kocham Mikey..
_______________________________________________________________________________
PO PIERWSZE NAJWAŻNIEJSZE, CHCĘ WAS WSZYSTKICH BARDZO BARDZO BARDZO MOCNO PRZEPROSIĆ ZA TO, ŻE DWA MIESIĄCE PRAWIE NIC NIE PISAŁAM, ALE ZA BARDZO NIE MIAŁAM CZASU, WENY. DOSZŁA JESZCZE SZKOŁA I GŁUPIE PROBLEMY Z INTERNETEM. WIEM TAKIE GŁUPIE WYMÓWKI. NO ALE WZIĘŁAM SIĘ ZA SIEBIE. MYŚLAŁAM NAD TYM ABY USUNĄĆ BLOGA, CZY COŚ, ALE STWIERDZIŁAM, ŻE NIE MOGŁABYM SIĘ Z WAMI ROZSTAĆ. JESTEŚCIE TACY KOCHANI.. NA PRAWDĘ JESZCZE RAZ BARDZO WAS PRZEPRASZAM I MAM NADZIEJĘ, ŻE NA NASTĘPNEGO IMAGINA NIE BĘDZIECIE MUSIELI CZEKAĆ TAK DŁUGO.
Po drugie. Mamy na blogu nową adminkę, którą bardzo serdecznie witam :) Życzę Ci weny, i tego, żeby wszyscy tutaj byli dla Ciebie mili, i żeby Cię polubili. Ale myślę, że już tak jest :) Jeszcze raz, powodzenia :)
Po trzecie. Mam nadzieję, że imagin Wam się spodobał. Fajnie by było gdybyście zostawili po sobie komentarz.
Po czwarte KOCHAM WAS :)))
/Luke's penguin

17 komentarzy:

  1. Aaaaaaaaaaaa!!!!!JESTEŚ!!!!!!!!!!!
    Tak się ciesze że już jesteś !!!!!!!
    Imagin taki jaki chciałam-(ups,chyba się nie podpisałam pod poprzednim postem o.O )
    Naprawde zajebisty imagin !!!!!Tak się ciesze!!!aaaa...nie wiem co napisać!!! Jest poprostu śliczny:*
    Bardzo Dziękuję !!!
    Tak się ciesze,że już jesteś!!!
    PS.Kocam Cię ;)
    xoxo
    /Angel

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To znowu jaa..xd
      Widziałyście już teledysk do Good Girls !!!??? :* I co myślicie??? Jak dla mnie to taki ....hmm.....cudowny
      /Angel

      Usuń
    2. Hahahahahahaha xp sorry miało być Kocham xppppp lol

      Usuń
    3. Dziękuję :)) TEŻ SIĘ CIESZĘ ŻE JEDNAK WRÓCILAM :) TEŻ CIĘ KOCHAM SŁONKO :))) TELEDYSK DO GOOD GIRLS JEST NAJLEPSZY BOŻE TAKI CUDOWNY JEZU KOCHAM KOCHAM KOCHAM GJBGLKBRTLG XD

      Usuń
  2. No to tak, moja reakcja pokrótce:
    * dwa palce wskazujące bokami przyłożone pod brwi, ciągnąc skórę do góry
    *dwa kciuki pod powiekami,ciągnąc skórę w dół
    * oddechy 3 razy na sekundę
    *piski
    *taniec po całym domu
    *palpitacja serca
    No tak pokrótce. Teraz to już tym zdjęciem przegięłaś (zgon)
    MIKEY TAKI IDEALNYYYYYYYYYYYYYYYY


    TAKA ZE MNIE MICHAEL GIRL <333
    ZAJEBISTY IMAGIN, KOCHAM :*
    ~Penguin

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję skarbie :) Też kocham to zdjęcie, sprawia u mnie taką samą relację jak u Ciebie xd Błagam Cię tylko nie umrzyj XD
      ILY

      Usuń
  3. I jeszcze napiszę: SERDECZNIE WITAMY I PRYTULAMY NOWĄ ADMINKĘ!! Powodzenia!


    ___


    JESZCZE RAZ MI POMYŚL O USUNIĘCIU BLOGA A CI NOGI Z DUPY POWYRYWAM XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko pomogę Ci w takiej
      sytuacji xp
      /Angel

      Usuń
    2. hahahaha jesteście takie groźne, powoli zaczynam Was się bać xdd To miło z waszej strony.. Jesteście takie kochane, mówię tu o wszystkich, którzy czytają i komentują. Gdy czytam Wasze komentarze ciągle się uśmiecham.. KOCHAM WAS kdjfhierugh

      Usuń
  4. Nie usuwaj bloga, proszę!! Piękny imagin<3

    OdpowiedzUsuń
  5. Super rozdział ^.^ Bardzo się cieszę, że nareszcie wróciłaś *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej!
    Super!! już jesteś :)
    Napiszesz kiedyś coś z 1D?????

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny <3
    NIE USUWAJ BLOGA!!!!
    Wreszcie wróciłaś :D
    Czekam na nexta !
    -J

    OdpowiedzUsuń
  8. NIE WOLNO CI USUWAĆ BLOGA! On jest dla mnie ogromnie ważny! A co do imagina to wyszedł Ci świetnie. Lubię bardzo to, że Twoje prace są lekkie i szybko się je czyta :) - Wiktoria.

    OdpowiedzUsuń
  9. tak ten blog jest niesamowity! nie usuwaj go prosze!
    a i baaardzo wyczekuje na dalsza czesc imaginu o Ashtonie <3 ( ten z tymi zasadami :D ) proosze napisz kontynuacje bo nie wytrzymam! :D jestes swietna :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Poprosiłam mamę,by mi to głośno przeczytała.
    To było mega cringy ale sprawiło wiele radości.
    <3

    OdpowiedzUsuń